czwartek, 12 czerwca 2014

Sztokholm relacja nr 1 - Bruka design




Moje kilkudniowe wojaże po Sztokholmie zakończone,
baterie naładowane na full,
powinno mi to wystarczyć na dość długo...

Odwiedziłam mnóstwo wnętrzarskich sklepów i sklepików, a moją relacją nr 1 będzie...

BRUKA DESIGN

- sklep ten nie należy do tych największych i pojawiających się we wszystkich przewodnikach,
ale należy do moich ulubionych. Jest w nim mnóstwo ciekawych akcesoriów i dodatków, trochę mebli - wszystko to szwedzkie projekty, w pięknej gamie kolorystycznej, w której przeważa biel i czerń z akcentami mocniejszych barw. Hitem ostatnich miesięcy jest miedź, więc i w Bruka Design znajdziemy takie elementy. Nie udało mi się przejść obok nich obojętnie:)
"Bruka" oznacza "farma", "gospodarstwo", dlatego też w sklepie przeważa styl cottage, ale świeży i minimalistyczny, nie-postarzany, co mi się podoba. Materiały - oczywiście naturalne, jak ceramika, len, bawełna, drewno...
I jeszcze informacja, gdzie się znajduje. Ja akurat odwiedziłam ten przy Östermalmstorg, czyli pięknym placu w urzekającej, eleganckiej dzielnicy Östermalm (jest to jeden z 350 sklepów w kilku krajach).

Oto kilka zdjęć z tego miejsca: 






Meble w Bruka Design to głównie białe komody z betonowymi blatami, co widać poniżej:





Moja mała zdobycz z tego sklepu, czyli miedziane wkładki do butelek, służące jako świeczniki:


fot: MAKAO home




5 komentarzy:

  1. Zdjęcia są b.ładne, świetny pomysł na świece w butelkach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, zazdroszczę szczerze tej podróży, czułabym się w tym miejscu jak dziecko w sklepie z cukierkami :) Za miesiąc wybieram się do stolicy Danii i też tam pograsuję :) fajny blog pozdrawiam i zapraszam do siebie OLA'C

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna relacja! Uwielbiam zaglądać na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super miejsce. Można w nim jak widać znaleźć wszystko.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...